lördag, december 20, 2008

Logik och logiskt tänkande

Vissa saknar förmågan helt och andra inte.

Vi tar nötterna i trafiken tex. "jag vill byta fil och antar att personen i fordonet bakom kan läsa mina tankar och därför byter jag fil och sätter på blinkersen samtidigt" *fuck U*

"Nu ska jag ut på motorvägen och på påfartsfilen är bara att rulla på i 50...
oavsett om det är 90 på motorvägen, men dom ska bromsa ner för mig så att jag kan komma in på motorvägen och att jag orsakar köbildning och trafikkaos är inte mitt problem.. Daaa.." *.......*

"Men jag får faktiskt köra i 50 på motorvägen, bara jag inte kör över hastighetsbegränsningen som i detta fall är 100" *Oh my goooood*

"Nästa avfart ska jag svänga av, bäst att sakta ner i god tid, sådär 3 km innan, till 40... jag kan ju missa avfarten och faktiskt så sänks hastigheten iallafall"

...*Einstein jämfört med vissa andra*

1 kommentar:

Alfa Tik sa...

Som den bitterf*** jag är så hävdar jag bestämt att det beror på tre saker: Uniform, väktarbil och kvinna!
Japp, där satt den!
Den 3-kombinationen utlöser ofta ett beteende hos medtrafikanten:
"-Prejja den j-a grönsakspolisen!"
Eller...
"-Subba med uniform, vem´ f-n tror hon att hon är!"
Eller... Äh, det kvittar. Bara att ligga kvar i filen och flina. Det brukar vara den mest effektiva hämnden. Le och se söt ut, som den kvinna du är. Anmäl om vårdslöshet i trafiken, som den säkerhetsmedvete du är.
Mohahahaha....!