onsdag, december 03, 2008

Jag... en I eller en IM..?

.. Hur kommer det sig att män/kvinnor inte uppskattar det dom har, när dom har det...
.. men när dom inte längre har det, då vill dom ha det....

..Relaterar främst till relationer...

..Har vid ett flertal tillfällen under årens lopp kommit fram till att jag (brask lapp) är inte uppskattad som flickvän när jag väl är det... men när jag gått vidare till andra jaktmarker har jag helt plötsligt blivit ett hett byte igen...
.. kan ha dröjt flera år efter det att relationen tagit sitt sista andetag...

.. vad är det som "dom" plötsligt kommer på efter flera år som är så "bra" med mig, men som inte tydligen var så "bra" då...

Ett av mina favvis uttryck är " se om myöhäistä rykästä ko paska on jo housuissa" / det är försent att hosta när skiten redan är i brallan.. Och innebär mycket för mig personligen...
.. ta hand om mig väl när du har mig... det är lönlöst att tro att man kan ångra sig efter så många år.... då är det redan(över)kört och uppätet sedan länge....

...* not a chance in a million years*..

4 kommentarer:

Alfa Tik sa...

Välkommen tillbaka både i tid och rum! Har saknat dej.

Unknown sa...

Jag säger så här:
Man saknar inte kohelvetet förrän båsjäveln är tom! (^_^)

Vi måste gå ut och slå-runtinen snart.
Ska vi skrämma sej alla karlarna!
*hoho*

anu sa...

till sig eller från sig.... moahahahaa..

Magdalena and Co in US sa...

Fasen va bra att du skriver igen. Har ju saknat dig grymt mycket! Och du har ju så jävla rätt! Puss