måndag, november 03, 2008

... ZZznnyyggve...

..har gått ner några hekto tack vare "rör problemet"..

(inte orkat laga mat, inte velat micra mat, inte velat göra ngt som har med att "få Disk" att göra...
har min lilla elektrolux men har inte velat använda den pga av stoppet... vill få vattnet i rören och inte på golvet.. ja jaa.. man kan ha slangen i en hink... men kan meddelas att jag har annat att göra än att vakta en slang stackare)

Och det känns skönt....
nu har jag provat mina party outfits (topparna.. har inga klänningar) för att se vilken av dom som sitter snyggast, skönast, sexigast... hmmnn... har samlat på mig några värda att bäras... om jag får säga så själv.... *så det så*
kanske.... utgång med "varanerna" på torsdag....

har ju införskaffat lös ögonfransar så nu kan man blinka med dom gröna som kossan "Muu"...
Om "garnityr" medlet hinner komma så kan man kanske blänka en aningen mer även där....
Fixa fram tänderna kostar en tusing... dom pengarna öronmärks från nästa lön...
Skulle behöva klippa mig men.... super hellre upp dom hundringarna och har tofs... eller ngt liknande...

*znyggast på min planet... inte mitt fel att jag är den enda innevånaren* moahahahah...

Inga kommentarer: