måndag, november 10, 2008

....ny vecka....

.. jobbat dagtid hela helgen och det sliter på kroppen det med....
hade roligare än jag brukar ha eftersom min kollega och jag (mest jag som vanligt) "babblade" om allt möjligt.... så tiden gick fort...
Stackars kollegan... hennes öron blöder väl ffde...

Somnade som en "stockalura" igår kväll och vaknade utvilad, vilket känns såå jävla skönt..
Tristare ikväll för antagligen så stupar jag i säng fööör tidigt....
Tråkigt för MrO som ska komma till mig ikväll, men förhoppningsvis är det viktigare för honom att ha mig nära ( och tyst) än att jag ska vara super underhållande...(och tjatig)

*trygg eller stygg*

3 kommentarer:

Alfa Tik sa...

Ja, det var ett väldans babblande. Mina öron blödde väl inte men... Faktiskt så kändes det riktigt bra att vi fått tid att penetrera alla problem på... DJUPET!
Känns som om jag inte vill prata mer den här veckan *flinar glatt och blinkar med ena ögat*
Puss och kram, gumman och glöm inte bort att använda din crosstrainer (ha,ha)

Unknown sa...

Ja man kan jue hoppas att mannen tycker att en tyst kvinna är bättre än ingen alls. =)
Jobbade du i KK i helgen eller?

Hoppas allt är bra. (^_^)

Magdalena and Co in US sa...

God luck, babe! Ring mig när du klurat ut hur man blir rik, kan tänka mig det oxå. puss puss