torsdag, november 06, 2008

..."blogg Poliser" alltid är det nåt...

... jag blev en aningen "eld och lågor".. igår....
.. ha haa... men jag behöver bli det ibland...

Jag är ute och tittar på andras bloggar...
om jag inte gillar bloggen.... tar jag mig inte ens tid att kommentera detta utan drar vidare till nästa blogg.... är den ointressant så är den ointressant i sin hela helhet...
Är den intressant, rolig, tillhör en vän, tillhör en vän till en vän, tillhör en vän till en vän till en vän.... kan även tillhöra en helt okänd person... kan tillhöra en person som går på samma "hak" som jag..
Stannar jag till och läser, återkommer troligen för att "checka om ngt roligt (kan mycket väl vara tråkiga händelser också, för allt går inte som man vill oavsett vem man är) hänt personen...

kan ta mig tid att lämna en kommentar... men aldrig om bloggen i sig, aldrig om hur den personen borde leva sitt liv, aldrig någonting elakt....
varför det..? alla har rätt att leva sitt liv som dom behagar, skriva det dom vill och känner utan att ngn " mindre belevrad" ska ha en åsikt om det..........
såna fasoner hör till dom som tror att varenda blogg skrivs för att dom ska ha en åsikt i vad och hur andra skriver och lever... att dom är ngn form av själv utnämnda blogg poliser eller blogg recencenter... Fuck U (if U get any) säger jag bara...
( avser det gramma kunskaper så lämnade jag skolbänken för läääänge sedan.. behöver inga "bockar" i mina fraser längre)

...*Booobididooobi*

Inga kommentarer: