onsdag, november 12, 2008

... nu har jag bestämt mig...!!

... jag ska bli rik....
hur.. det har jag inte klurat ut ännu, men Rik... det ska jag bli...
Man slipper bekymmer med pengar..
betala räkningar..
Innehållet i plompsam skulle aldrig bli ett hinder...
Att aldrig mer behöva räkna korv ören...
Ut och resa...
Förverkliga sina drömmar...
Kunna studera om man nu skulle få för sig det, utan att ekonomin skulle gå i kras...
Jobba bara för att man faktiskt tycker att det är roligt istället för att man till faktum är tvungen till det...

och dom storsilade drömmarna då...
Köpa kåk.... eller flera...
Köpa bil... eller flera....
Köpa båt.. eller en stor en...
Köpa en karl... eller flera.. *ASG*


Aj aj.. nu ska jag ut i universum och leta efter objekt som jag ska ha när jag blir rik..
Det har sagts av ett flertal kloka personer att..: Tänk dig för vad du önskar dig.... det kan faktiskt slå in....
...mmm... tänk om....

...*kreativ visualisering*

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du är utmanad, kolla min blogg! (^_^)

Alfa Tik sa...

Om jag hade pengar... dumdelidum da da da.
Skulle vara cool faktiskt! Inte för att man kansek skulle köpa så mycket utan bara trygghetskänslan att KUNNA göra det som faller en in. La dolce vita!

Magdalena and Co in US sa...

Hallå!!!!!!!!!!! jag saknar uppdateringar!!! pöss